یزدفردا :حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و فرماندار یزد دراختتامیه همایش روسای شورای دانش آموزی استان یزد


در این همایش که با حضور معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استاندار و فرماندار یزد و جمعی از مدیران برگزار شد، از یادمان شهدای دانش آموز و جلسات شورای دانش آموزی بازدید شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به نقش مهم نماز در زندگی انسانها اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ نماز و انس با خداوند متعال را در جامعة دینی هر چه بیشتر ترویج داد و رایحة دلپذیر معنویت را به فضای خانواده و به خصوص نسل جوان انتقال داد که از این طریق می توان سلامت فرهنگی و معنوی جامعه را تضمین نمود.


عباسعلی رضایی در ادامه از دانش آموزان خواست تا در زندگی خود اطاعت از والدین را سرلوحه کار خود قرار دهند وی گفت: خداوند نیز بارها در قرآن کریم فرزندان را سفارش کرده که به والدین خود احسان و نیکی کنند تا از این طریق بتوانند سعادت دنیا و آخرت خود را تأمین کنند.


وی در ادامه همچنین یکی از ارکان اصلی نظام را ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: این یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که همه مردم و مسئولین باید با اطاعت و پشتیبانی از ولی فقیه زمینه های سعادت و آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور را فراهم کنند.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد نیز نقش شوراهای دانش آموزی در مدارس را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد شورای دانش آموزی باید پلی میان دانش آموزان و مسئولین مدارس باشد تا ازاین طریق با همکاری مسایل و مشکلات مدرسه و دانش آموزان حل شود.


در ادامه ضمن احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموز از یادمان شهدا و جلسات شورای دانش آموزی بازدید به عمل آمد همچنین از شورای دانش آموزی برتر استان تقدیر شد در این مراسم آقای رستگاری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشت بر نقش شورای دانش آموزی تأکید شد.


همایش شوراهای دانش آموزی از 18 تا 22 شهریور ماه برگزار شد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا